5 måder at være sikker på en motorcykel

Lastbil kolliderede med en SUV. Motorcykel bumper til en hjort. En bil vendte skildpadde. Head-on kollision, bumps, personskader og dødsfald er hærger i vores travle gader. Disse er fælles forekomster i vores travle veje. De er blevet almindeligt, at de allerede er behandlet som almindelige hændelser i gaderne. Et stort antal af dem er forårsaget af uagtsomhed og hensynsløshed. Men trods disse forekomster bilister er stadig ikke så forsigtige på hvordan de kan være sikre med deres hver tur.

For at hjælpe bilisterne, er her tommelfingerregler i ridning en motorcykel:

1. klar din motorcykel. Ikke gå ind i en kamp med en defekt sværd. Således inspicere først din motorcykel. Rider dele i god stand? Hvis der er dele, der udskiftes, erstatte den. Hvis der er dem, der skal fastsættes, så rette det først. Hvis disse dele er overset, vil de ikke kun ødelægge din tur men ødelægge dit liv.

2. bære din beskyttelse. Hjelm, jakke/vest, handsker, bukser og fodtøj må ikke overses. Hvis du ønsker total beskyttelse derefter, tør ikke forsømme nogen af disse redskaber. Du ved ikke, hvilken del af kroppen vil blive ramt. Du ved ikke engang, hvis der vil være en fatal crash lige efter montering på din cykel, så du skal beskytte alt fra dit hoved til din tå!

3. være iøjnefaldende. Prøv at bruge Motorcykeldele og redskaber, der afspejler eller udsender lys. Dette vil hjælpe dig til at blive indlysende for andre motorcyklister. De fleste ulykker sker, fordi vejen er en sløret du for regn eller sne. Desuden kan brug af neon farver meget vel hjælpe.

2. Hold afstand. Være en ø. Forlade rigelig plads hele vejen rundt din motorcykel til at undgå bump. Det meste af tiden, sker uheld på grund af tailgating og ikke holder sikker afstand.

3. Forvent ulykke. Hver gang du kører, Forvent en ulykke. På den måde vil du være ekstra forsigtig og drive defensivt. Pas på kurver, vejkryds, modkørende venstre turners, skolen zoner og andre byer for at forhindre trafikulykker.

4. undgå ridning i løbet af natten. Det er svært at se andre bilister dette gælder især, når der er mindre lys bruges om natten. Bortset fra synlighed er et andet muligt problem, der måtte opstå under nightime de berusede chauffører, der for det meste kommer fra bar hopping spree eller teenagere at have deres ugentlige nat-out.

5. ride du egen Ride. Du behøver ikke at imponere andre. Kende dine grænser og altid huske sikkerhed mere end noget andet!

Live yor liv og nyde din tur til sikkerhed!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *